wtorek, 3 lutego 2015

New

Chciałabym  pochwalić się czymś, co już od dłuższego czasu pochłaniało większość moich wolnych chwil - nowymi projektami i, wreszcie, sesją zdjęciową zrealizowaną w uroczej kawiarni na Złotej (Stephanie). Wszystkie projekty są od początku (szycie) do końca (zdjęcia) zrobione przeze mnie. Jest to kolekcja zimowa, ale w mojej głowie już gnieżdżą się pomysły na lato i przyznam, że nie mogę się doczekać wyboru materiałów.
Cały proces projektowania to dużo dłuższa droga niż się wydaje. Najpierw powstaje pomysł, później rysunek i ewentualny wykrój (choć ja najczęściej pomijam ten etap i ufam swojej wyobraźni przestrzennej). Następnie dobór materiału i żmudne szycie. Sfotografowanie i wystylizowanie projektów to już wisienka na torcie. Każdy z etapów jest na swój sposób wciągający, dlatego chcę wszystko zrealizować sama. Ostatnio zaczęłam też robić ilustracje, co przynosi mi wielką przyjemność.
Oto efekty mojej pracy, zdjęcia nie są klasycznymi katalogowymi fotkami, chciałam, żeby były delikatne, lekko "przyćmione" i nie do końca wystylizowane. Jednym słowem takie jak moje projekty.

Modelka: Samanta Walczewska
Zdjęcia: Aleksandra Jaworska


Więcej zdjęć znajdziecie na FB AleksLAB , tam też można kupić wszystkie moje projekty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz